VHS...

Jag borde sova men ligger och tittar på Solsidan. Tidigare idag har jag varit till Kramfors och sen kom jag och min vän josse på att vi skulle på Hemmakväll. Vi hittade några filmer och av någon anledning råkade 3 av dom 5 filmerna vara skräckfilmer! Så vi bäddade ut min soffa, det blev dock en utmaning då vi inte visste hur vi skulle få ut den men tillslut så. Där hade vi massa kuddar och filtar, vilket jag behöver för att kunna se på riktiga skräckisar. Hahaha ååå vi höll på att få en riktig hjärtattack när någonting läskigt kommer flygande mot oss på filmen och samtidigt så trillar en av spotlightsen jag satte upp i bokhyllan häromdagen ner. Fy fan! Men det var bara engång jag verkligen blev rädd. ;)
 
Vi såg bara en av filmerna ikväll, VHS...alltså en bra skräckfilm men lite äckligt ibland med blodet. Den får 4/5. ;) Så nu ligger jag och ser på Solsidan för att inte drömma sånna mardrömmar. Då dämpas det i alla fall lite om man drömmer att det spökar hos Ove Sundberg. ;)
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?