Envis...

Det kändes riktigt bra att vakna och se bakom persienerna att solen lyser. Nu är det väldigt ljust i min lägenhet. Jag skulle vilja ha en altan nu. Det är så varmt att jag har tagit fram min vårjacka. Även fast jag hade sovmorgon imorse så var jag vaken tidigt och jag har både sjussat mamma på jobbet och burit upp lite saker på vinden. Bland annat ett köksbord. Det ni, det kanske man inte kan tro när man ser mig, men jag är stark. ;) Eller det är nog mycket envishet som gör att jag lyckades släpa upp det för 3 trappor. :P 
 
Nu ska jag klä på mig andra kläder och fara på affären. Jag har ju numera köpt nya tygskor, och en pyjamas...Mamma tycker att det är roligt att jag köper pyjamasar då hon aldrig tycker att jag sover. Men när jag väl sover är det ju bra att ha. Hehehe. Jo jag sover faktiskt mycket tycker jag. Lite mer ska jag sova idag för i helgen ska jag jobba dag och natt. Men jag är taggad!
 
 
 
Nu när det är vår och sol kommer snart jag få mina fräknar. När jag var liten gillade jag dom inte, men nu tycker jag det kan vara ganska fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?