Festligheter...

Igår hade jag en trevlig dag. Den började med en lååång sovmorgon. Det är så skönt när man vaknar, solen lyser och man kan bara ligga kvar i sängen och inte behöva göra någonting ibland. Senare på kvällen var vi ut och åt middag med jobbet och spelade bowling. Eller jag var mest hejjarklack, hade redan förberett mig för jobbet så kände inte för att bli svettig. Även om det kanske inte är det mest ansträngade man gör, men det var ju discobowling så man vet aldrig. ;-) 
 
Efter vi varit på bowlingen så följde jag med på förfesten en stund innan jag for till jobbet. Och jag blev så glad imorse när jag skulle gå och lägga mig och det är LJUST ute. :D Nu ska jag bara göra ingenting i några timmar. Ikväll ska jag och Josefin tydligen vara med i en frågesport. Vi får se hur det går. ;) 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?