Smile...

Nu är det vååååår. Maj, äntligen! Lite less på alla sista april uppdateringar på Facebook, orkade bara gilla en bild på en majbrasa. :P Jag själv har inte varit och kollat på en, gissa vad jag har gjort...något heeelt oväntat som man aldrig en skulle kunna gissa sig till. ;) Hehehe jo då, jag har gjort det jag tycker om bäst och det är jobba. :-) Jag kan tänka mig att jag skiljer mig från en hel del andra människor ibland. Jag kunde fått vara ledig idag, men istället frågar jag om någon annan vill vara ledig så jag får jobba. :P Jag blir glad varje gång jag ska till jobbet. 
 
Nu ska jag tvätta mig i ansiktet och sova! Jag har tagit på mig mitt Smile-nattlinne, med det brukar jag sova gott.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?