Bläää...

Fredag, det känns väldigt bra. Och jag är ledig nu mitt på dagen så jag hinner städa och handla och lite viktiga saker. Det känns bra. Jag har haft en konstig vecka. I måndags jobbade jag, i tisdags mådde jag inte bra men pallrade mig dit i alla fall och fick gå hem tidigare. Sen mådde jag bra i onsdags igen och jobbade på. Men igår vaknade jag och mådde blä igen. Nu känner jag mig frisk igen och tänkte vara det. I helgen jobbar jag på krogen men annars är jag ledig. Imorgon ska vi ut och äta med jobbet!
 
Nä nu ska jag nog ta och vila en timme, ville slänga väckarklockan i golvet imorse hehehe. Sen ska jag bland annat fortsätta bleka mina tänder. Började med det häromdagen. Resultatet kommer nog bli bra. MEN man vill kräkas. Hahah. Men vill man vara fin får man lida pin kallas det väl. Så ska man hålla på i 10 dagar så lägger upp en bild när det är klart. :)
 
Beställde dom här fina klänningarna från H&M igår. Beställde även lite mer saker men jag tror ni fattar hur en sminkborste ser ut. ;) Vill ha sommar nuuu.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?