Yr...

Även om jag varit ledig idag så är jag trött. Ligger i sängen och kollar på Filip och Fredrik, hahaha dom är galna men lätt bästa programledarna! Jag hade en rätt bra helg, jobbade, åt middag på The Merry can, tagit det lugnt. Igår mådde jag dock inte bra, var yr och feber och bara blä! Så låg på soffan hela dagen invirad i ett täcke! Idag mådde jag lite bättre, men har tagit det ganska lugnt endå...tog sovmorgon, hämtade ett skåp, hälsade på min kusin, åt middag med familjen...Imorgon är jag också ledig så jag ska äta lunch med Hannah och sen har jag inte  så mkt planer. Ska städa! Alltså jag måste bara berätta, när jag har feber drömmer jag mkt, både trevliga drömmar och mardrömmar. Jag blir yr och förvirrad, idag hittade jag inte mitt bröd, letade igenom alla skåp och tänkte att brödet kan inte vandrat ut av sig själv?! Men tillslut så hittade jag det i en matkasse på en stol??? Och jag drömde att jag skulle operera mig, vaknade med panik! Blev glad då jag insåg att jag bara drömt. :-) Hoppas jag får drömma trevligare drömmar inatt! God natt. :)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?