Avslappnad...

Eftersom jag är ledig imorgon känner jag att jag ska ta vara på kvällen. Så nu sitter jag i sängen och tittar på min favoritserie Sex and the city. Fick hela boxen i julklapp för något år sedan och såg på den konstant i flera veckor då jag opererat mig. Bra sysselsättning. :) Det jobbigaste var då ena skivan var slut så jag behövde byta. Där låg jag på soffan och ville inte röra mig ur fläcken! Men det löste sig. :P
 
Idag har jobbat. Och efter middagen kom Olivia, Erica och Josse hit. Vi fikade, surrade och bara hade det trevligt. Det var så kul att träffa Erica som jag inte träffar så ofta då hon pluggar en bit härifrån. Hon fick ge mig massage då jag har haft jätteont på ett ställe vid ena axeln och Erica är bäst på massage! Så nu känner jag mig avslappnad. Skulle dock göra typ vad som helst för att få massage varje dag, något av det bästa som finns. ;) 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?