Gräslök...

Alltså jag är säkert udda men jag behöver inte mycket för att bli glad. Jag blev liksom glad när jag såg gräslök på affären. Hahaha. Men det är bara för att det är snart sommar. Tänk det är liksom 2 månader kvar till midsommar, mysigt! 
 
Förra året jobbade jag på midsommafton. Det var kul. :) Jag minns att jag tänkte göra en midsommarkrans men sen tänkte jag ett steg längre att det kanske är någon som är allergisk så jag hade en tygblomma i håret istället. Det var nog lika bra. Jag gillar att jobba på högtider. Eller jag gillar att jobba vilken dag på veckan det än är men högtider är alltid nåt speciellt med. Ikväll är jag ledig men till helgen ska jag jobba. :D Kan dock säga att jag INTE kommer klä ut mig till påskkärring. ;)
 
Nu ska jag äta lite glass och njuta av att det snart är sommar!
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?