Sommar...

 Igår satt jag och tittade igenom bilder i min mobil och såg då en del bilder från sommaren, och London. Tanken på att det snart är sommar gör mig glad. Jag är less på kallt och vinter. Det är så enkelt och skönt då man bara kan gå ut genom dörren utan att behöva ta på sig 3 tröjor, vantar, mössa, jacka och vinterstövlar. Men jag har en tendens att varje år göra detta liiite för tidigt, vilket innebär att jag brukar bli förkyld, och aldrig lär jag mig den läxan. Så fort det börjar bli lite varmt tror jag att det är sommar, eller jag vill ju tro det. Jag längtar till sena sommarnätter, grillning, bada och sol!
 
 


Postat av: Mikxki

Härlig bild, jag längtar också till sommaren! :)

2014-04-09 @ 09:18:48
URL: http://mikxki.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?